Uforpligtende sparring til dit projekt...
Få flere, bedre leads.
Med marketing automation kan du binde en integrerende sløfje på dine øvrige marketingaktiviteter og dit salgsarbejde. Resultatet? Mere ud af dine annoncekroner, mere relevant indhold og flere, bedre leads.
Vi rådgiver en række forskellige B2B-virksomheder, herunder revisionshuse, marketingbureauer og tekniske udviklingsbureauer.
Ønsker du sparring om jeres projekt? Udfyld kontaktformularen, og få sparring og idéer fra vores tidligere projekter
Indbakken af arbejdsmails flyder over; marketing-kampagner, firmanyheder, kollegaer, der spørger om hjælp, og meget mere. Det er derfor super afgørende, at det, du kommunikerer på mail, er superrelevant og rammer dine leads spot-on. Og kun ved løbende at overvåge adfærd og udsende på baggrund af denne data kan du ramme plet.
Ved at levere mere relevant indhold kan du understøtte dine leads’ kunderejse, således rejsen fra interesseret til kunde er gnidningsfri. Og du kan besvare dine leads’ spørgsmål og derfor klæde dem på til af træffe en beslutning – er jeres løsning den rigtige at gå videre med?
Quick-fixes kan koste dyrt i marketing automation. Det er uhyre afgørende, at du får valgt det rigtige system, lagt den rette struktur og tænkt tingene igennem fra start. Kun på den måde kan MA-projektet ende med at blive en central (og lead-givende) del af marketing-strategien. Skal du omstrukturere eller flytte system ofte, ender du med at bruge for meget tid på ikke-værdiskabende arbejde; det er bedre at bruge tiden på at analysere, optimere – og derved blive mere relevant overfor dine leads.
Disse afgørende beslutninger skal træffes ud fra det rigtige grundlag. Har du brug for sparring, gode råd eller eksempler fra andre lign. virksomheder, så send en mail på kfr@weautomate.dk eller ring på tlf. +45 42 45 06 99.
Der er altid undtagelser. Men 9/10 af mellemstore B2B-virksomheder gør klogt i – i hvert fald – at overveje ActiveCampaign og HubSpot. Det er absolut to af de førende systemer på markedet, hvori du får avancerede muligheder i et brugervenligt interface. Og faktisk til en pris, der kan bruges til at skabe solide ROI’er.
Ved at holde vandtætte data-skodder mellem salg (CRM) og marketing (MA-system) kan både salg- og marketingafdelingen blive mere effektive, relevante og klogere. Alt sammen til glæde for de skabte resultater i diverse afdelinger. Der ligger en masse guf i marketing-data, som salg kan bruge. Og ligeledes kan marketing med fordel gøre brug af data, der indsamles ved salg.
Et par eksempler til illustration:
På grundlæggende to områder hjælper vi B2B-virksomheder. For det første udarbejder vi projektplaner og udfører disse – med content, opsætninger, struktur og alt, der skal til, planlagt sammen med jer. Dernæst blot sparring til jer, der har lyst til at få et par ekstra øjne på jeres setup, eller som brænder inde med spørgsmål i ny og næ.