Skip to main content

Får I nok ud af jeres leads?

Viden fra mere end +50 webshops...

I 2019-2020 har vi samarbejdet med mere end 50 webshops. Den viden sidder vi klar til at stille til rådighed for dig. 

Desværre forsømmer alt for mange webshops sin lead-database. Gør du også? Udfyld kontaktformularen, og få en uforpligtende dialog om, hvordan I kan vokse jeres webshop ved brug af marketing automation.

Vil du høre mere?

Få en uforpligtende snak om dit projekt. Udfyld her, og vi kontakter dig.

Øg omsætning og bundlinje med marketing automation

 

Langt de fleste marketingafdelinger i landets e-commerce-virksomheder har et intenst fokus på Facebook-annoncering, Google Ads og SEO. Det er ganske berettiget, men det ses desværre alt for ofte, at virksomheder ser potentialet med marketing automation flyve forbi. Der er grundlæggende tre helt centrale fordele ved at inddrage MA yderligere i jeres strategi:

  • I ejer jeres leads og er således ikke afhængig af algoritmeopdateringer fra Google, annoncepolitiske ændringer i Facebook eller overbydende konkurrenter på Google Ads.

  • Marketingtiltaget er ikke (direkte) forbundet med et annonceringsforbrug, som du kender det fra Google Ads og Facebook-annoncering.

  • Udnyt data og adfærd på dine leads til at levere relevant 1:1-kommunikation.

 

Vi har bl.a. rådgivet e-commerce-virksomheder som Blue City A/S, Fitnessguru AB og Gigantic ApS.

Opsætning, rådgivning eller bare gode råd?

 

Fuld overtagelse af jeres marketing automation eller blot gode råd i ny og næ? Vi tilbyder en række forskellige samarbejdsmodeller, der alle passer ind til, hvordan jeres marketing-afdeling fungerer i dag. Udover rådgivning og opsætning af jeres løsning samt løbende analyse og optimering kan vi hjælpe med følgende:

  • Oplæring af medarbejdere og vidensdeling, så vidensniveauet hos jer øges.

  • Benchmarking af jeres data; hvordan performer I i forhold til konkurrenter og lign. virksomheder?

  • Idéudveksling og svar på spørgsmål; få nye vinkler til jeres opsætning eller svar, hvis I sidder fast.

  • Afrapportering og analysearbejde.

 

Vi har udviklet et konsulentsparringsprogram, der hedder EXTERNAL. Med dette får du månedlig rapport med optimeringstiltag, vi står til rådighed til at besvare dine spørgsmål (ubegrænset).

 

Skræddersyet samarbejdsmodel: Projektpris, revenue share eller timepris

 

Fællesnævneren for et godt samarbejde er en god prisstruktur – også selvom det ofte er elefanten i rummet. For e-commerce arbejder vi navnlig med projektpriser over en implementerings- og optimeringsperiode og også revenue share-aftaler, hvor vi lægger tager del i både up- og downsides.

 

Det mest afgørende er, at samarbejdsmodellen afspejler værdiskabelsen. Det giver mening for jer, og det giver mening for os.

Back to top