Får I nok ud af jeres leads?
I 2019-2020 har vi samarbejdet med mere end 50 webshops. Den viden sidder vi klar til at stille til rådighed for dig.
Desværre forsømmer alt for mange webshops sin lead-database. Gør du også? Udfyld kontaktformularen, og få en uforpligtende dialog om, hvordan I kan vokse jeres webshop ved brug af marketing automation.
Langt de fleste marketingafdelinger i landets e-commerce-virksomheder har et intenst fokus på Facebook-annoncering, Google Ads og SEO. Det er ganske berettiget, men det ses desværre alt for ofte, at virksomheder ser potentialet med marketing automation flyve forbi. Der er grundlæggende tre helt centrale fordele ved at inddrage MA yderligere i jeres strategi:
Vi har bl.a. rådgivet e-commerce-virksomheder som Blue City A/S, Fitnessguru AB og Gigantic ApS.
Fuld overtagelse af jeres marketing automation eller blot gode råd i ny og næ? Vi tilbyder en række forskellige samarbejdsmodeller, der alle passer ind til, hvordan jeres marketing-afdeling fungerer i dag. Udover rådgivning og opsætning af jeres løsning samt løbende analyse og optimering kan vi hjælpe med følgende:
Vi har udviklet et konsulentsparringsprogram, der hedder EXTERNAL. Med dette får du månedlig rapport med optimeringstiltag, vi står til rådighed til at besvare dine spørgsmål (ubegrænset).
Fællesnævneren for et godt samarbejde er en god prisstruktur – også selvom det ofte er elefanten i rummet. For e-commerce arbejder vi navnlig med projektpriser over en implementerings- og optimeringsperiode og også revenue share-aftaler, hvor vi lægger tager del i både up- og downsides.
Det mest afgørende er, at samarbejdsmodellen afspejler værdiskabelsen. Det giver mening for jer, og det giver mening for os.